Summa sidvisningar

söndag 20 januari 2013

Valparna 18 dagar

Just nu..Mätta å belåtna ♡









Förra helgen fick jag ju åka in med Rosa o valparna akut, provtagningen visade att Rosa jobbade intensivt inombords mot någon infektion och läkaren visste inte om hon skulle klara det. Hon lades in med intensivvård, syrgas, dropp och blod för att underlätta för kroppen. Där stod jag med valparna i ena handen och en tom bur i den andra, orden ringde i mitt huvud " Inte kommer klara det" sen att behöva lämna henne när hon behövde mig  som mest...
Efter 2 dagar fick hon komma hem för fortsatt vård, hon är bättre men vill inte riktigt komma igång med maten och att inte få dia tär lite på henne men övriga sysslor får hon sköta och ingen är gladare än jag, för vilket makalöst jobb dom gör mammorna♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar